KEITH BLACK LITÉ HYPEREUTECTICKÉ PÍSTY
Kód: 4721630Detailní popis produktu
Keith Black je jedním z nejuznávanějších designérů a stavitelů motorů Drag-Race v Americe. Byl prvním, kdo postavil závodní motory V-8 o výkonu přes 4000 koní. Keith nyní vložil všechny své znalosti a zkušenosti do výroby aftermarket pístů Harley-Davidson. Použití speciální hypereutektické hliníkové slitiny, vyvinuté a testované v závodech samotným Keithem, vytváří píst, který je lehký a má více funkcí než drahý kovaný píst. Tyto funkce zahrnují snížené opotřebení a sníženou spotřebu paliva a oleje. Těsnější provozní tolerance vedou k motoru, který běží tiše a poskytuje více výkonu. Nízký přenos tepla hypereutektickou hliníkovou slitinou udržuje pláště chladné, takže expanze pístu je minimální. Testovací motory byly provozovány s vůlí pístu-stěny pouhých 0.0005“ (půl tisíciny). Vysoké umístění kroužků snižuje detonační spalování a zvyšuje teplotu horního kroužku. Písty Keith Black dosáhnou maximálního výkonu při o 2 až 4 stupně menším celkovém předstihu než konvenční písty. K dispozici ve standardních a nadměrných velikostech pro modely Knucklehead, Panhead, Shovelhead a Evolution Big Twin od roku 1941 do současnosti a Sportster 1200. K dispozici také v různých verzích Big-Bore a High-compression, stejně jako sada Big Bore, která převede váš 883 Sportster na model High-Torque 1200. Písty jsou cenově konkurenceschopné. Poznámka 1: Kompletní sady pístů obsahují 2 písty s chrom molybdenovými kroužky Hastings, pístní čepy a segrovky. Poznámka 2: Omezený počet KB pístů má drážky pro kroužky křižující otvor pro pístní čep. Aby byly pístní kroužky řádně podepřeny, jsou tyto písty dodávány s podpěrnými kroužky pístních kroužků. Protože podpěrné kroužky nemají těsnicí funkci, nemusí být vyměněny, když instalujete nové pístní kroužky, ale někdy jsou potřeba nové, protože se kroužek ztratí nebo zlomí.
88CI Twin Cam 1999-2006
